snart helg igeeen

Tänkte bara skriva att jag lever men som ni märkt har jag blivit riktigt dålig på att uppdatera:(
Är jag bara hemma gör jag det oftast men dem senaste dagarna har det blivit att jag kommit hem precis vid 11 och sen efter jag fixat iordning mig och så är jag så himla trött och känner inte alls för att sitta här och skriva.. så det får bli som det blir!
Har iallafall varit en helt ok dag:) Barnen var ganska gnälliga och har bråkat och så en hel del dem senaste dagarna, men idag åkte vi till Chuck E cheese, allas favoritställe:P Så det blev lyckat iallafall.
Sen nu på kvällen har jag varit hem till Julia, antagligen för sista gången på ett bra tag då hon åker till deras sommarhus snart och är borta i typ 2 månder, sen hem 2 dagar sen vidare till Österrike i 1 månad med hennes värdfamilj:( kommer sakna henne!!

Vi alla åt middag tillsammans igår också på Cheesecake factory som lite avskedsmiddag typ, lika gott som alltid:)
Men nu ska jag sova iallafall, varit så sjukt trött den senaste veckan hela tiden, kan knappt hålla mig vaken om dagarna ibland ju!
Men torsdag imorgon, sen är jag ledig fredag & lördag och jobbar söndag förmiddag typ nån gång.. Antagligen 9-2 eller 10-3 skulle jag gissa på. Så får se vad som händer i helgen, inga riktiga planer har vi so far tror jag?


Nattinatt!


Jag och Julia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0