Vart tog helgen vägen..?

Ja då var helgen över igen, haha. Går lika fort varje gång.. men känns ändå som vi hunnit med en hel del denna helgen:) Och vi vet ju att veckan går superfort, sen är det plötsligt helg igen.

Igår hade dem sagt att det skulle regna men det kom inte en droppe på hela dagen.. men det visste ju inte vi först, så vi åkte aldrig till stranden. haha. Blev till att Matilda kom och hämta upp mig så körde vi till WaWa och köpte lite picknick mat typ, sen körde vi och mötte upp Elin i en park här inärheten där vi åt lunch och där var även ett gäng damer som grillade och dansade i grupp till hög musik.. haha. fin underhållning!
Efter det körde vi för att kolla sista stunden på mitt äldsta värdbarns baseball match. Kul att se för har aldrig varit med honom på en match förut:) dock fick jag inte se honom spela, tror han redan gjort sitt.. blev att vi satt på en filt och pratade med värdmormorn och mina två yngsta värdbarn istället:)

Efter det åkte iallafall jag och Matilda hem om en sväng till mig för att hämta min bikini, och Elin körde till sig, sen möttes vi hos Matilda där vi tog ett härligt dopp i deras sjö! så jäkla lyxigt område alltså! typ desperate housewives kvarteret, fast med ännu större hus:P haha.
Sen käka vi lite pizza hos henne innan vi körde iväg till mallet och bion där vi såg Killers. Riktigt bra film och Ashton Kutcher är ju inte helt fel han heller!;D
Sen skulle vi köra och tanka och kom lite vilse, haha så efter att vi tillslut fått lite bensin bestämde vi oss för att åka hem.

Och idag jobbade jag 9-2, sen lite över 2 kom Elin och hämtade upp mig så körde vi till mallet där vi mötte upp Matilda för lite shopping! Höll dock i pengarna idag! Handlade bara en svart typ klänning och ett par sandaler:)
Sen körde jag och Elin till Bahama Breeze och åt middag, och fy vad regnet pissade ner då alltså! Gatan flöt ju när vi gick ut från mallet, typ 3cm vatten eller nåt, haha.
Så blev en tidig kväll idag alltså. Var hemma lite efter 7 skulle jag tro, och har spenderat hela kvällen framför tvn med att äntligen se säsongsavslutningen av Grey's anatomy som jag sköt upp så länge..
Ångrar nästan att jag kollade för det var alldeles för läskigt för min smak, precis som jag trodde, haha.
Fast var ju tvungen att se det så jag vet vad som händer.. men, men. Inga mardrömmar nu hoppas jag.
Jag är ju för himla känslig.

Nu blir det sängen tidigt. Har en känsla av att jag inte kommer sova så gott inatt eftersom det är varmt och kvavt som i en regnskog eller djungel i mitt rum för tillfället.. haha. Ge oss mer regn och åska!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0