aldrig igen

Världens tråkigaste dag har jag haft. Aldrig igen vill jag ha en dag som denna. Frustrerad och rastlös, utan ett piss att göra. Finns väl saker man kan komma på att göra om man är fast i ett hus en hel dag men jag kände mig inte speciellt kreativ idag.
Blev väckt 7.20 av att det var ett jäkla liv i huset, och sen var det omöjligt att somna om när man väl är vaken och hör allt.
Vid 11 gick jag ut på en promenad runt cirkeln i brist på annat att göra och sen dess har jag typ suttit på mitt rum och kollat på tv, suttit vid datorn, kollat på tv och suttit lite till vid datorn...
Fick iallafall skypa mycket med mamma vilket var det enda positiva!

Och ikväll skulle jag egentligen på avskedsfest av Rachel, den förra au pairen i matildas familj. Tror hon åker på måndag så hade varit kul att ses innan hon åker.
Men sen var matilda tvungen att jobba så då sa jag att jag kunde komma hem till henne istället och hålla henne sällskap. För trodde jag kunde ha bilen nu på kvällen, men min värdpappa är inte hemma än så blir nog inget med det.
Men ska iallafall följa med min värdfamilj ut på en tur nu till target eller var dem nu skulle, bara för att komma ut ur huset lite.

Imorgon blir iallafall förhoppningsvis bättre då Caroline nog kan komma och rädda mig så vi kan hitta på nåt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0