Alive

Ville bara tala om att jag lever:P Känner mig helt slut fortfarande efter semesterveckan. Men har varit en supervecka och så otroligt kul att se allt med mamma och visa henne hur jag bor osv:)
Vinkade av henne från DC igår då hon åkte tillbaka mot NYC och JFK 12.30, och min buss hem mot Philly från DC gick inte förräns vid 17.15, så hade ganska långt tid att fördriva själv.
Trodde det skulle gå bra och tänkte att jag ändå hade mycket att göra men tappade helt humöret för allt efter jag vinkat av mamma så blev mest att jag virrade runt utan att göra nåt speciellt.. gick bara till Museum of natural history, men mest för att låna toan och äta nåt:P haha. Och sen hämtade jag ut min väska från hotellet och satte mig på ett starbucks i mer än en timme och väntade på att bussen hem skulle gå.

Bussen var som vanligt lite försenad. Megabus må vara bra men hittills har dem aldrig varit i tid..
Så var framme i philly 20:45 och mitt tåg skulle gå 20:49, så sprang som en dåre ner till spåret och hann precis.
Som tur var, så var hemma lite i 10 och kom isäng fort. Och tror aldrig jag sovit så gott som inatt.
Var så sjukt skönt att sova i sin "egen" säng igen.
Så även om det är trist att semesterveckan är över och ännu tråkigare att mamma har åkt hem igen så känns det nog ändå ok att vara tillbaka och att våren nu har börjat komma:)

Nu tänkte jag försöka lägga in de sista bilderna från kameran till datorn och sen försöka skriva iallafall ett inlägg om NYC så jag kommer ikapp lite! Har nyss kommit hem från Starbucks med Caroline och jag är sjukt trött men dagarna bara går och jag känner att jag är riktigt dålig på att uppdatera just nu så:P
Ska iallafall göra ett försök, så förhoppningsvis finns det lite bilder här snart:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0