Back from Baltimore!

I did it!! Hittade hela vägen till Baltimore utan att köra vilse:P var riktigt kul att köra faktiskt efter ett tag när jag började slappna av!
Och kom hem nu ikväll vid 18.40. Sista klassen skulle inte sluta förrän 5 egentligen, så räknade inte med att vara hemma förrän efter halv 8, och skulle då få köra mesta tiden när det var mörkt.
Men klasserna slutade redan vid 4 så kom iväg strax efter det och körde hem i strålande solsken istället:D
Och körde bara fel två gånger på vägen hem:P haha! fast det var i slutet då jag skulle av motorvägen som det blev lite fel, men var mest gpsens fel enligt mig för tyckte inte alls det stämde:P
Men strunt samma, klarade mig ju hem ändå så:D

Helgen har varit perfekt! Superfint och bra hotell, och bra klasser! Hade en trevlig rumskompis från tyskland, såklart:P
Träffade hur mycket trevlig folk som helst från hela världen, och det var fantastiskt god mat!!
Buffé till både frukost, lunch och middag! Minst 5 varmrätter att välja mellan om inte fler, och massa tillbehör. En stor salladsbar med alla möjliga saker och massa färska frukter osv, och till efterrätt; en ta-själv glassbar och en kakbar:D MUMS!
Så känner mig fortfarande mätt fast jag inte ätit middag än. Och det fanns hur mycket snacks som helst utanför våra salar. Fick paus ganska ofta och då hade de dukat upp läsk och annan dricka, små snackspåsar, nötter, godis, kakor, frukt osv som man kunde ta så mkt som man ville av! så kan inte klaga på att jag behövt vara hungrig i helgen iallafall:P
Och träffade en jättetrevlig svensk tjej, Sara, som jag hade de flesta klasser tillsammans med:)

Så ja, kan inte säga annat än att helgen var riktigt lyckad! även om jag är helt slut nu men..
Så funderar någon på att ta en weekendkurs så rekommenderar jag verkligen denna! Kunde inte varit mer nöjd:)



Supertrevliga tjejer som jag tillbringade mest tid med:)


Samlade från Sydafrika, Tyskland, sverige, Australien också jag från sverige:P
haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0