Baltimore next

Sitter här redo att gå och lägga mig. Ska upp 4.30 inatt och försöka köra iväg vid 5, gäsp.
Incheckningen börjar ju vid 7.30, men vill ha gott om tid på mig och det tar minst 2 timmar dit så.
Hoppas att allt ska gå smidigt och att jag inte ska köra allt för vilse. Är jäkligt nervös just nu, är inte alls van vid att köra så långa sträckor, och speciellt inte helt själv.. Men det ska väl gå bra hoppas jag, och har nyss tankat full tank just in case:P haha.
Kunde inte ens hitta rätt adress i GPSen innan när jag försökte lägga in det, haha. Eller hittar gatan med gatunr finns inte i GPSen för den är för gammal...
Men gatan är inte så lång så förhoppningsvis hittar jag väl det ändå!

Så föreläsningarna börjar 9 imorgon och slutar 17.00 på söndag. Har fått välja vilka saker man ville läsa men jag har redan glömt vad jag valde, så får bli en överraskning:P

Nej, sängen kallar! Kommer lämna datorn hemma eftersom jag inte vet hur det ser ut dit jag ska, och orkar inte släpa runt på alla värdesaker hela tiden så.. Blir väl dålig uppdatering i helgen om jag inte hittar en dator där.

Så trevlig helg alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0