friday night...

Här sitter jag lite småtokig en fredagskväll...


som sagt... haha

Har inte gjort nåt vettigt alls idag känns det som.. Vaknade redan vid 8. Satt vid datorn, duschade, skypade med mamma, åt lunch, satt vid datorn igen, jobbade en timme. Fast barnen sov hela tiden så det kändes inte precis som jobb. Sen satt jag ännu mer vid datorn + kollade tv.
Och nu ikväll följde jag med min värdfamilj ut för dem skulle på bio och skulle möta pappan vid en affär som hade bilen, och jag skulle följa med så jag kunde ta bilen därifrån och ha den ikväll.
Skulle egentligen följt med Julia och Caroline på nån musikal på en high school här i närheten, men blev lite sent innan jag kunde ta bilen och vi hade ätit klart på restaurangen, så hade inte hunnit i tid.
Så bestämde mig för att stanna hemma istället och ta det lugnt bara. Är sjukt trött fortfarande efter veckan så jag körde bara till acme och handlade lite smått och gott och sen har jag tillbringat min patetiska fredagskväll framför tvn:) haha. Men det kan ju vara skönt det med nån gång ibland..

Och just nu kollar jag på Twilight för 3e gången denna månaden eller nåt. Dem visar den alltid på samma filmkanal flera gånger i veckan och jag är för trött för att tänka, så bäst att se nåt man redan sett:P haha.

Nej om man skulle gå och lägga sig kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0