Friday night

Jobbade 1-6 idag, åt middag med värdfamiljen, också ringde telefonen.
Var en ny svensk au pair som kom hit igår, Matilda. Bor bara typ 5 min ifrån mig:)
Så vid 8 tiden hämtade jag upp henne och så körde vi till Paoli diner. Regnar, eller regnade så sjukt mycket så jag såg knappt vägen på väg dit. Sen råkade jag köra förbi hennes hus, så skulle jag vända bilen så vi kom ut igen. Körde upp på någons uppfart för vägen utanför var så jäkla smal, backade lite, körde fram igen osv. Var helt sjukt, såg verkligen ingenting genom rutorna som det öste ner. Tror jag backade på en reflexpinne för den var helt sne såg jag sen. haha, vet inte om den redan var så:P Och sen plötsligt var jag uppe på gräsmattan till tomten vars uppfart jag använde för att vända.
Var så sjukt lerigt i gräset så jag nästan körde fast, så är lite rädd att jag förstörde deras gräsmatta lite... haha.
Hoppas ingen var hemma och såg det bara:P Allt är ju olagligt i detta land så tror inte ens att det är tillåtet att vända på någon annans uppfart...

Var jättekul att träffa Matilda iallafall! Supertrevlig:) Och så kul att vi bor så nära!
Imorgon hade jag planer att hitta på något med Caroline, och antagligen Matilda också! Om nu vädert tillåter.. Ska tydligen regna hur mycket som helst hela dagen imorgon, och sen fortsätta så smått på söndag..
Var redan små översvämmningar på vissa vägar nu, skitläskigt att köra när vägen flyter och man inte ser vart den slutar eller nåt.
Men hoppas verkligen att det inte regnar allt för mycket imorgon så man slipper tillbringa en ledig dag fast i huset.

Nu ska jag försöka göra lite till på min läxa till weekendclassen jag hade innan jag går och lägger mig, eftersom jag fortfarande inte lämnat in den.. haha.

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0