gäääsp

Måndag ja, = inte min favoritdag! Barnen har varit allmänt jobbiga, gnälliga och på dåligt humör idag, så känner mig helt slut i hjärnan för tillfället. Skulle bara vilja gå och lägga mig just nu så trött jag är, haha.

Igår var jag iallafall på King of Prussia med den nya Julia:) Stackaren fick hämta upp mig eftersom inte jag hade tillgång till bilen. Borde ju vara jag som hämtat upp henne och visat henne runt, men blev bra övning för henne att köra:P haha
Så åt lunch och shoppade lite och så:) Sen stannade vi på Acme påvägen hem och köpte chips sen körde hon mig hem igen. och YEEY jag har äntligen hittat någon som är som jag, om inte värre! Hon är jätte petig med mat precis som jag och äter inte heller fisk och skaldjur, och hon älskar chips och choklad precis som jag:P haha.

Så ikväll ska jag, Caroline, Julia från finland och den nya Julia ses på Minella's. Måste ju introducera Julia till dinert som kommer bli hennes andra hem:D haha
Så fram tills dess ska jag bara slappa och kolla tv eller nåt. Har jag förtjänat efter denna dagen:P


Gårdagens inköp:
Linne från forever 21, Svart linne, örhängen och Solbrillor från Charlotte Russe.
Fick alla örhängen för 8 dollar och solbrillorna kostade 5.50 dollar:D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Allt man köper ska packas ner när man ska hem....

Men, det var fina saker :)

2010-03-02 @ 06:57:19
Postat av: saandra

hej mrs love! ska vi ha en skypedate imorgon? :) det finns ju en del jag måste prata med dig om!!! puss!

2010-03-02 @ 09:28:17
URL: http://vandravidare.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

vad du shoppar ^^

2010-03-03 @ 22:55:46
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0