godmorgon!

Okej, dålig uppdatering igen jag vet. Men iallafall igår så försökte jag catcha upp med serier igen:P haha. Satt och kollade ett gossip girl avsnitt på datorn, men mitt i allt slår jag på tvn och ser att det är gossip girl där också. Försöker förgäves hänga med på båda för att se vilket som är nyast, och det på tvn var såklart nyast, så fick kolla på det först så jag inte missade de, och sen direkt efter se klart det på datorn. Så blev lite snurrigt där:P
Men nu är jag ikapp inför säsongspremiären på måndag iallafall:D

Till helgen är jag ju inte hemma så, kör typ halv 6 på lördag morgon till Baltimore, all by myself!!, börjar bli lite nervös nu får jag erkänna! Men det ska nog gå bra, och hoppas inte klasserna är allt för skolaktiga och uttråkande:P

Och förresten om mindre än två veckor kommer mamma hit så då bär det av till NYC för att möta upp henne och så ska vi tillbringa några dagar där innan vi åker hit för att kolla in Philly och jag ska visa henne runt här där jag bor, och sen avslutar vi i DC två dagar! iih längtar så!:D

Behöver verkligen komma ut och resa lite och göra annat kul nu så! Har inte hänt så mycket dem senaste veckorna här förutom att folk åker härifrån hela tiden så:(

Nej nu börjar jag jobba om 20 min och är kvar i min pyjamas så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0