handsome

Tro det eller ej, men såg nyss den första snygga killen jag sett på de 3 månaderna jag varit här! Eller nästan iallafall.. Har sett några som ser ok men inga snygga amerikanare som man trodde. Dem har ingen klädstil heller så..
Jag och Caroline möttes i Wayne som är typ den enda "by" här omkring där det faktiskt finns lite trottoarer!
Promenerade runt för att se vad det fanns för restauranger. Vi börjar tröttna lite på Minella's nu så ville testa nåt annat:P Hittade tillslut en mysig men väldigt högljud restaurang/bar där vi åt.
Och det var där han snygga var, för det var vår servitör:P haha.
Vi satt och pratade precis när vi kom och var helt inne i vårt samtal, så plötsligt står han vid vårt bord och sa nåt..
Och vi båda bara kollade helt efterblivet på honom och pratade i mun på varandra.. haha hörde inte alls vad han sa.
Så sa han bara typ "you guys catching up for a long time?! Cause you stared really strange at me" eller nåt sånt.. haha. Så nu vet man en restaurang man måste gå till fler gånger:P

Imorgon ska jag jobba mina 5 sista timmar för denna veckan eftersom jag har mitt clustermöte på söndag.
Ska som sagt till chinatown och ha lunch på nån restaurang där...
Så vet inte vilken tid jag jobbar än.. men inte tidigt iallafall så behöver inte ställa klockan fick jag veta.
Sen är det bara 2 arbetsdagar kvar innan jag åker till NYC på tisdagkväll och möter mamma!
Längtar sjuuukt mycket:D


Gonatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0