Jobbig dag

Ja idag var en blandad dag. Förmiddagen gick ok men sen på eftermiddagen blev det lite mycket emellanåt.
Äldsta killen har bara halvdagar denna veckan och nästa vecka är det springbreak...
Så lite jobbigt med alla 3 hemma och speciellt nu efter semestern innan jag har kommit in i allt igen.
Men dagen gick ändå fort och vi var utomhus i typ 4 timmar och lekte, åt lunch på verandan osv, riktigt skönt:)
Var ganska grått ute idag men väldigt kvavt.

Och kvällen spenderades på Starbucks med Caroline och Julia med min älskade strawberry and cream frappuccino:P haha. och en brownie... är en aning mätt nu ja!
Imorgon ska jag bara jobba en timme från typ 1-2 eller nåt, och sen på söndag blir det till att jobba 3 timmar. Så har ändå en skön helg framför mig:) hoppas det blir fint väder bara så man kan försöka planera nåt till lördag!

Nej nu ska jag se om jag kan få upp ett till inlägg från semestern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0