Kramp...

Gud jag har sån otrolig kramp/träningsvärk i mina ben! Helt medvetslösa är dem! haha.
Var strålande sol idag igen och riktigt varm, säkert 10 grader eller nåt kanske.. Började även denna morgonen med att fixa iordning barnen snabbt, och så gick vi en promenad med vagnen runt cirkeln igen, och sen när tjejen ville gå in när vi kom tillbaka vägrade jag. haha
Har tillbringat nog med tid instängd i huset hela vintern eftersom vintern har varit så kall och snöig, så nu när solen tittar fram vill jag tillbringa så mycket tid som möjligt utomhus!
Så istället stannade vi kvar ute säkert en timme till och gungade och så:) Så 5 min efter att tjejen var lite sur för att hon inte fick gå in har hon ett stort smile på läpparna och säger "this is so much fun!!", haha. Här ändras inställningar snabbt ska ni veta;)
Sen på eftermiddagen när de vaknade från napen ville båda gå ut igen, så vi gick ett halvvarv runt cirkeln med en annan kärra dem har som jag drog dem i, var så jäkla tungt men roligt! sprang som en dåre upp och ner för alla backar och barnen skrev av skratt, haha. Antagligen därför jag knappt känner mina ben förtillfället..

Sen nu ikväll träffade jag först Caroline och vi gick på K-mart i väntan på att möta Julia på Minella's:P
Köpte ett par "träningsbyxor"/piratbyxor för 7 dollar:) Skitsköna och bra till sommaren om inte annat!
Sen köpta jag massa andra onödiga snacks som vi inte behöver prata om här:P

Nu måste jag verkligen sova, för kan knappt hålla ögonen öppna så trött jag är. Från att ha suttit still hela vintern till att springa omkring såhär en dag tog mer på krafterna än jag trodde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0