Lovely sunday

Denna dagen har varit braa! Vaknade vid 8 av att alarmet ringde. Tog det lite lugnt och började jobba vid 9, men det var bara ca 3 timmar så slutade lite i 12.
Sen strax efter 12 kom Caroline och hämtade upp mig och tog med mig ut till verkligheten igen:P
Körde till King of Prussia där vi mötte upp Julia också för lite shopping och lunch. Köpte en rosa kofta jag kollat på tidigare på Charlotte Russe och ett par vita jeans på Aéropostale:)
Och åt god phillysteak och en god fruitbowl till snack:P haha.
Sen när vi kände oss klara med shoppingen körde vi över gatan till bion för att se vad som gick. Så vi bestämde oss för att se "She's out of my league". Riktigt bra film! Rolig, söt och allt:)
Behövde skratta av mig lite och till och med Julia som inte brukar gilla sånna filmer tyckte den var riktigt bra så:P

Sen när den var slut lite över 7 körde vi tillbaks till mallet och åt middag på T.G.I Friday. För bra erbjudande för att motstå - förrätt, varmrätt och efterrätt för 13 dollar = 91 kr! Så det tog vi alla:P och sen mådde vi ganska dåligt efter att ha ätit nästan allt.. haha. Fast tog med mig hälften hem ändå typ så har iallafall lunch tills imorgon:P
Sen körde Caroline mig hem igen vid lite i 9, och sen dess har jag bara suttit här och latat mig:)
Nu är klockan snart 22.20, och jag är helt slut. Det tar på krafterna att göra något en hel dag efter att ha suttit inne och gjort typ inget 2 dagar i rad:P haha.

Så nu väntar sängen!

Skäms för att jag inte lagt in bilderna från DC än och på alla saker som jag köpt den senaste veckan!
Lovar att bättra mig..

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Jag har kikat runt lite på SI:s hemsida, och undrar om du är nöjd med dem? Jag funderar på vilka jag ska åka med när jag väl ger mig iväg. Vad är bra/dåligt med SI?

2010-03-29 @ 18:06:05
URL: http://emmaarasmussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0