Mellanlandning hemma

Hade 3 helt uuunderbara dagar i NYC:D Var solsken och typ 20 grader eller nåt hela veckan, så har gått runt i t-shirt och svettats!
Hann nog med att se nästan allt man måste se i NYC första gången!
Men tror inte jag skriver om allt förräns på tisdagkväll när jag kommer hem från DC.
För mamma och jag vaknade nyss, (7:45), efter att vi slocknade runt 23 igår då vår buss från NYC till Philly blev 2 timmar försendad då vi satt fast i långa köer på mototvägarna.. så vi skulle varit i philly 17:45, men vi kom inte fram förräns typ halv 8! Så var ganska trötta och irriterade då! haha.. så skulle vi ta tåget på 45 min hem, sen bilen till Paoli diner för att äntligen få middag vid 9-tiden..
Och nu idag ska jag ta henne till King of Prussia mall för shopping och lunch, och sen ikväll ska vi kanske vara hemma med värdfamiljen och fira mammans födelsedag, eller så ska vi kanske ut och äta på cheesecake factory eller nåt:)
Så känner inte att jag har tid att sitta och skriva massa nu, men några blandade bilder från NYC kan jag bjuda på:D


Vi på Times Square


Mamma på Top of the Rock!


Jag på Top of the Rock


Fantastisk utsikt från Top of the rock!






Best place eveeer!

Nej nu är det frukostdags:) Fler bilder kommer senare!


Kommentarer
Postat av: Sara

i <3 nyc

2010-03-21 @ 18:13:35
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Olivia

Åh va mysigt att din mamma har åkt till USA för att hälsa på dig. Är säkert på att ni kommer ha jätte kul ihop :)

2010-03-24 @ 19:44:01
URL: http://baivilo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0