Shopping och födelsedags firande

Började morgonen med en amerikansk våffel-frukost:P Och min mamma fick träffa min värdfamilj och så:)
Sen vid lite i 11 körde vi till King of Prussia mall där vi shoppade loss ordentligt och åt lunch. Handlade 2 vita koftor från Charlotte Russe och 2 t-shirts, piratbyxor från Old navy och 2 färgglada linnen från Aéropostale:)
Och mamma handlade mycket mer än mig! haha.
Sen körde vi hem runt halv 4 och gjorde oss i ordning väldigt snabbt. Massa gäster skulle komma runt 5-tiden för att fira min värdmammas födelsedag som är imorgon, och vi kom hem runt 4, och då var redan en hel del folk här, så var in i duschen snabbt bara och sen ner igen och träffa alla.
Var ca 25 st här och vi satt ute och grillade korv, hamburgare och massa annat, och sen gjorde dem en bonfire och vi åt glasstårta och massa annat gott!
Var typ 23 grader här idag! Sjukt härligt:D Fast dem säger att det ska bli lite svalare här snart, men hoppas ändå det är soligt nu några dagar tills iallafall!

Så nu är klockan 22 och de sista gästerna gick nyss hem, och vi sitter på mitt rum helt slut. Måste packa om min väska nu för Philly imorgon sen blir det DC måndag-tisdag.
Och vill gärna försöka hinna med tåget lite över 10 imorgon så vi har så mycket tid som möjligt i Philly, så blir att snabbpacka lite nu sen sova.

Så ingen mer uppdatering nu förrän på tisdagkväll skulle jag tro..
Men då ska jag berätta allt om NYC och sen om DC och philly:D

Gonatt!!


Central Park <3 haha:)


Kommentarer
Postat av: Olivia

OH MY GOD blir ju inte alls avis sarkasm. Låter skönt med 23 grader, här har vi äntligen fått behagligare plusgrader. Kanske inte lika mycket...med det är alltid något. Har alltid velat åka till Central Park + tror att det stället du är på i bilden är med i filmen Maid in Manhattan <3



P.s. Wohooo mycket att läsa ikapp på din blogg då jag varit väldigt upptagen med studier. Och just det... gjort en ny blogg på Engelska istället :)

2010-03-24 @ 19:40:56
URL: http://baivilo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0