Snaart!!

Nu är det bara lite mer än 4 timmar tills jag blir körd till tågstationen och sen är det seeemester!!
Mamma sitter förhoppningsvis på flyget nu nånstans över atlanten:D ska landa vid 5 amerikansk tid så!

Är så glad att vädert har ändrat sig idag. Efter att ha regnat sen i torsdags så skiner nu solen och det är riktigt varmt ute! Stod att det skulle bli mellan 12-17 grader hela veckan i NYC, så hoppas det håller:D

Tänker inte ta med min dator till NYC eftersom jag inte riktigt vet hur hotellet ser ut, ska ju inte bo på det flottaste om man säger så:P Och jag tänker inte gå och släpa på den hela veckan. Så kanske inte blir nån uppdatering förräns på fredag kväll igen när vi är tillbaks här hemma.
Så ber om ursäkt redan i förväg och hoppas ni står ut:P Ska försöka ta måånga bilder under veckan som jag kan visa sen!:)

Nej nu måste jag slänga i mig lite lunch innan barnen vaknar och uppmärksamheten riktas till att få dem att äta!:)
Kom nyss på att det inte blir nån middag för mig ikväll också.. hm, hur ska det gå:P

Aja, ha en bra vecka allla!! För det tänker jag ha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0