sovmorgon <3

Jag har sovmorgon imorgon:D YEY! Har ju bara mina 5 timmar kvar att jobba denna veckan så blir till att jobba dem nångång imorgon eftermiddag/kväll.
Sen vid halv 6 på morgonen eller nåt, har inte riktigt besämt mig än men, så kör jag till weekendclassen i Baltimore. Incheckningen börjar halv 8, och första lektionen börjar 9, så kan komma när som där emellan, och det ska ta cirka två timmar att köra. Men med mina felkörningar så vet man aldrig, så vill gärna vara ute i god tid:P haha.

Ikväll var jag på Minella's med de två Juliorna:P Åt min vanliga fruktsallad med glass, dock ingen chokladmilkshake idag:P
Var lite synd bara för några andra au pairer i mitt cluster skulle ses på McKenzies där det var kareokenight, och hade gärna följt med dem, men hade redan bestämt med de båda Juliorna, så ville inte ställa in det heller.
Och dem hade ingen lust att följa med till mckenzies ikväll då det ligger ganska långt bort från dem.
Så det får helt enkelt bli en annan dag:)
Nästa torsdag kommer en ny svensk au pair till vårt cluster också som kommer bo bara 2 min från mig typ:D
Och sen på söndagen är det clustermeeting i Chinatown i Philly på nån kinarestaurang där. Tydligen skulle restaurangen ju inte vara så jättefräsch och maten inte god alls, men kanske inte kan lita på vad alla negativa säger, och vill ju inte missa att träffa folk så ska nog gå ändå:P

Och nu är det bara 12 dagar tills mamma kommer och hälsar på:D Och Steffie och Sandra har förresten också köpt sina biljetter hit så dem kommer dagen innan min födelsedag!!:D
Baara typ 4½ månader kvar alltså:P ahha. Men, men tiden går så fort här borta så:P

Nu ska jag sova och se till att stänga av alarmet från min mobil!
Gonatt


Kommentarer
Postat av: steffie

Längtar tills vi kommer till dig, det kommer bli 2 underbara veckor! <3

2010-03-05 @ 18:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0