spindlar & snö

Idag har det ösregnat hela dagen igen, och det till och med snöade för ett tag! Så har bara varit hemma och tagit det lugnt, kollat på film och så.
Idag var det en riktig spindeldag, hittade 3 stora spindlar! iiisch.. sålänge dem inte är i mitt rum så!
Nu ikväll var jag och skrev ut lite bilder från semestern på CVS, och sen träffade jag Caroline på Starbucks för en fika:)

Och för tillfället pratar jag med caroline och julia på skype och vi har nyss bokat hotell till helgen. Det blir en roadtrip till DC och stanna över natten lör-sön:D
Var ju i DC för bara en vecka sen, men alltid kul att hitta på nåt, upplever ju nåt nytt varje gång och kul att åka dit med nån man inte varit där med förr:)

Men nu ska jag gå och göra mig redo för sängen. Hade supersvårt att vakna imorse och imorgon ska jag nog ta barnen till en park eller nåt så de får springa av sig lite, så får se till att vara utvilad!

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Caroline

jag dödade en stor spindel i mitt rum alldeles nyss!! och nu kryper de i hela kroppen och jag vill inte gå och sova...

2010-03-31 @ 05:14:46
URL: http://carolinelagerblad.blogg.se/
Postat av: Gaby

Äsch va inte kinkig nu! Det är ju bara tre små söta spindlar <3<3

2010-03-31 @ 22:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0