Springbreak

Denna veckan är det ju springbreak här så alla tre barnen är hemma. Var lite skraj imorse för det brukar inte vara så lätt att ha alla 3 hemma, men dagen gick riktigt bra:)
Har ösregnat hela dagen så vi har bara varit inomhus. Kollade på film imorse - Ratatouille, sen var det typ lunch och naptime för de 2 yngsta och sen när dem vaknade pysslade vi lite. Hade framkallat lite foton på dem för nån vecka sen så letade fram ett foto på varje barn och så hade vi typ mjuka ramar i olika färger som vi dekorerade med fjädrar och liknande och så fäste jag fotona på barnen i, så alla fick var sitt foto av sig själv, så satte vi dem på kylen som lite fint påskpynt:P
Sen bakade jag chokladmuffins med de två yngsta och sen kollade dem lite på tv och så och jag fixade middag, sen var dagen över..

Sen vid 8 så hämtade jag upp Matilda så körde vi till Starbucks bara och fikade och catchade upp lite eftersom det var mer än 2 veckor sen vi sågs sist så!
Sen när jag kom hem kollade jag på kvällens inspelade avsnitt av Gossip Girl. Var så himla spännande sist så var tvungen att göra det nu innan jag går och lägger mig.
Men nu är jag riktigt trött och jag tror att äldsta killen kanske ska ha en playdate imorgon. Och ska dem vara här blir det ju 4 barn, så bäst att jag sover nu:P haha.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0