Swedish meatballs and bedtime stories

Ikväll har jag verkligen latat mig! Hade en sisådär dag om man kan kalla den det, haha. Dagen gick fort och det mesta gick bra. Råkade bara spruta youghurt över hela mig när jag skulle vara snäll mot lillkillen och hälla över det i en skål till honom. Har sånna plastförpackningar med yoghurt i förtillfället, typ som sånna isglassar man klipper av toppen och trycker upp! om ni fattar? haha. Så ja, det var inte så smart av mig precis..

Sen när jag slutade körde min värdfamilj till några vänner på middag och så, så jag tog bilen till Paoli bara och gick på Acme där jag tänkte köpa nåt gott jag kunde laga nu när jag var själv hemma. Fast väl där var klockan närmre 7 och jag var svinhungrig och tappade motivationen.. så blev att jag köpte typ en sån färdigrätt som vi har massa av hemma. Och gissa vilken? - Swedish meatballs!
Gick omkring hur länge som helst och försökte hitta nåt gott, men kände mig inte alls sugen på nåt, men när jag såg förpackningen med swedish meatballs var jag tvungen att ta den:D
Var dock inte lika goda som riktiga hemlagade och svenska.. men helt ok! gräddsås och pasta var det med. Lite konstigt det där med pastan här men. Och så hade jag lingon hemma själv så:)
Köpte även två små paket glass som jag satt och åt i sängen medan jag kollade på filmen Bedtime stories.. haha.
Har redan sett den en gång innan men hittade inget annat så det fick duga!

Försökte se om gårdagens One tree hill avsnitt kommit upp på CW eftersom inspelningen här inte startade eftersom vi spelar in typ 4 andra shower varje måndag, typiskt:P men tar några dagar innan nya avsnitt kommer upp så..
Och är ändå så trött så lika bra att gå och lägga sig i tid! Och verkar inte som om det är fullmåne inatt iallafall,
tack och lov! Jävla månen lyser mig som en ficklampa i ansiktet hela natten. Gillar mitt rum för det alltid är det ljusaste i huset och så, men jag har inga rullgardiner eller ens vanliga gardiner, så ganska störigt om morgnarna när solen lyser in, eller som sagt de nätter när det är fullmåne, som igår!

Men hoppas på en god natts sömn för det är jag verkligen i behov av!!
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är inget One Tree Hill förens i slutet på April ;)

2010-03-03 @ 14:45:16
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Jag skulle hellre börja tidigare och sluta tidigare än att ha sovmorgon :P

2010-03-03 @ 22:02:48
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: saandra

hi my love! flåt för att jag missade skype igår, inte genomtänkt för fem öre... :( kan du imorgon? :) annars så får vi ta det i helgen om du kan? :) svara gärna på face så jag vet när jag ska vara hemma haha :D:D saknar diig! <3

2010-03-04 @ 10:25:35
URL: http://vandravidare.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0