uppe med tuppen..

Eller ja, så känns det iallafall. Ställer alltid mitt alarm på 6.50 och sens snoozar 10 eller 20 min beroende på hur trött jag är:P Sen börjar jag ju 7.30..
Men idag vaknade jag 6.40 av att äldsta killen spelade gitarr i sitt rum som är precis in till mitt.. hm.. kanske inte vad jag föredrar att vakna av, 50 min innan jag börjar... haha.
Men nu är jag uppe iallafall, och ganska pigg ändå! Solen är inte framme än men himlen ser ganska blå ut och jag ser att solen håller på att komma fram bakom träden. Så förhoppningsvis blir det en lika fin vårdag idag:D
Fast Caroline sa dock igår att det skulle börja regna idag och regna resten av veckan... Hoppas verkligen inte det stämmer!
Nä nu ska jag gå och fixa till mig och gå och äta frukost. Kan ju vara skönt att ta det lugnt för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0