Vååår! <3

ahh våren är ÄNTLIGEN här!! eller det känns så iallafall! Blå himmel, underbart solsken och nästan helt vindstilla! Och varmt! Hade bara t-shirt och jacka, och fick dessutom knäppa upp jackan för det blev för varmt! Underbart:D
Vaknade på ett strålande humör imorse eftersom solen redan gått upp när jag vaknar vid 7, så vaknade med solskenet i ögonen, men kunde inte varit lyckligare:) haha.
Känner mig tusen gånger piggare bara för lite sol! Och mer positiv! Så hoppas vädret håller i sig ett bra tag nu och att det är lika fint nästa vecka när mamma kommer och hälsar på:D

Har bara fått nog av att sitta instängd nu hela vintern och all jäkla snö vi haft detta året! Hoppas det är slut med snö nu så man kan börja gå ut mer och göra saker!
Fick ett ryck imorse och gjorde iordning barnen jättefort, så strax efter 9 var vi utanför dörren, barnen var placerade i vagnen och jag gav dem varsin juicebox och en påse kex. Barenen var lyckliga - jag var lycklig!
Gick i runt hela vår cirkel och sen lekte vi lite i trädgården, så var ute i säkert 1½ timme:)
Och tänkte att vi skulle gå ut nu efter dem vaknat igen, måste ju ta vara på solen:D

Men först ska jag käka lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0