En spontan fredagskväll..

Jobbade heldag idag 7.30-17.30. Men dagen gick fort. Var med min värdmamma o de båda yngsta hos doktorn för den minsta skulle på "2-års undersökning" eller vad dem kallar det..
Sen på vägen hem körde vi inom Wendy's och åt massa pommes och glass:P haha.
Sen hem igen och leka lite i trädgården, middag, och sen fixade jag till mig snabbt och körde och hämta Matilda lite i 8.
Vi hade bara tänkt ta nåt snabbt att äta för vid 20.45 skulle vi träffa Julia och Alex på nån bar i Bryn-Mawr.
Men sen blev vi ganska sena och sen så ska Matilda iväg till hennes värdfamiljs sommarhus imorgon så hon var tvungen att vara hemma vid 11, så vi ringde och sa att vi hoppade baren och hoppades på att dem skulle vilja träffas nån annanstans istället..
Men dem var väldigt inställda på att åka dit så det gjorde dem, och jag och Matilda hade en rolig middag på Paoli diner med mycket trams och skratt, haha.
Sen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra efter vi ätit, visste bara att vi ville ha efterrätt. Så funderade till ochmed på att köra hem till Andrew och baka nåt, hah, men bestämde oss sen för att vi var sugna på cheesecake så vi körde till king of p och cheesecake factory och köpte varsin cheesecake att ta med, sen satt vi i bilen och snacka en massa och krängde. haha.
Sen blev det till att köra hem Matilda igen.. så jag var väl hemma redan vid 11 igen.
Och sen dess har jag bara suttit och kollat på the hills och the city typ:P
Så kvällen blev ju inte precis som planerad, men var riktigt rolig ändå:)

Och nu har jag två lediga dagar framför mig!:) Hoppas på att jag kan ha bilen imorgon så jag kan köra till mallet eller hitta på nåt annat eftersom typ alla andra jobbar fram tills på kvällen:(

Men nu ska jag sova iallafall så jag inte vaknar allt för sent. Och hoppas på lite skypedater imorgon;)

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0