En vanlig dag

Har inte mkt att skriva egentligen men skriver jag inget får jag klagomål om dålig uppdatering så:P
Har bara jobbat som vanligt, vi gick till en granne typ, eller en annan familj här i området som har getter och höns, så barnen fick klappa dem och så vilket dem tjatat om hur länge som helst.. Sen vid 5-tiden åkte min värdfamilj till morföräldrarnas hus och jag var ensam hemma ett tag, härligt.
Kände inte alls för att gå ut idag utan ville bara ha en hemmakväll så har tillbringat min kväll framför tvn och kollat på Confessions of a shopaholic, älskar den filmen:D
Och just nu kollar jag the hills såklart. drama, drama, drama!
Tur att det är slut snart så jag kan sova dock, är sinnessjukt trött!
Var nästan omöjligt att stiga upp imorse så vill gärna sova ut lite inatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0