Helg..

Förlåt för dålig uppdatering men har inte riktigt haft lust att skriva de senaste dagarna av olika anledningar..
Var iallafall med Matilda idag och såg ett av hennes värdbarns baseballmatch, riktigt kul:)
Sen en stund efter matilda kört hem mig tog jag bilen till Exton och Target och mötte upp Elin. Handlade lite nödvändiga saker jag behövt ett längre tag nu. Och sen gick vi ut och åt på Appetite's on Main:)

Igår var jag också ledig hela dagen och då var jag med Matilda och Laura på king of prussia från typ 12-4, sen åkte vi hem till Matilda och promenerade runt sjön de har i hennes område, så hima fint där!
Åt lite glass och så, sen fixade matilda sig och vi åkte snabbt hem till mig efteråt så jag kunde fixa mig lite.
Sen åkte vi till West chester där vi mötte upp Elin och gick och åt och sen körde vi hem om till matilda och lämnade av bilen, sen vidare mot Exton.
Där träffade vi en av Matildas kompisar och några av hans kompisar, riktigt roliga killar det där:P
Så kom nog hem lite efter 3 på morgonen då..

Och nu är klockan över 1 och jag ska jobba 10-3 imorgon, så ska passa på att sova nu.
Sen ska vi förhoppningsvis till nån outlet här i närheten efter jag slutat:)

Gonatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0