Memorial weekend

Har varit en braa helg:) Igår åkte jag först hem till Matilda så åt vi resterna från kinamaten tillsammans fr¨ån dagen innan.. och sen körde vi till king of prussia där vi spenderade ett antal timmar:P
Sen in om Acme, där vi handlade lite smått och gott och sen hem till Matilda där vi lagade Tacos och så skulle vi se på film, men sen blev det så sent och vi insåg att det inte fanns nån dvd mer än i storarummet, och vi fattade inte hur det funkade där... haha.

Och idag hämtade Matilda mig lite i 11 så åkte vi hem till henne där hennes värdfamilj hade ordnat ett stor memorialday party typ, verkar som de flesta i usa har nån slags fest idag!
Jättetrevligt var det iallafall:) god mat och mycket folk, och suuperfint väder! Klarblå himmel hela dagen och strålande sol, nästan för varmt:P
Så efter nån timme hos Matilda åkte vi hem till Julia och låg vid hennes pool och solade och badade:D
Sen fixade vi till oss och körde och kollade in Devon horseshow lite.. Inte precis nåt att hurra för.. Typ som falsterbo horseshow fast 10 ggr mindre eller nåt.. haha.
Sen körde vi till Christopher's där vi mötte upp Elin och åt middag:)

Så hemkommen för en stund sen, och imorgon är det memorialday så alla är lediga och hemma från skolor osv.. Så vet inte riktigt hur dagen kommer se ut faktiskt.. vi får väl se!

Lägger in bilder från helgen imorgon eller nåt när jag orkar!

Gonatt


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hejsan.. hittade in på din blogg när jag googlade. Ska åka och hälsa på min mamma i USA om en vecka och försöker hitta lite grejer att göra. Verkar som att du bor hyffsat nära där, så du kanske har lite tips? Jag har redan hört talas om det stora shoppingcentret, och där kommer väl en hel del tid spenderas, men kan ju vara kul med något annat =P Även tips på vad man bör göra och se i Philadelphia tas tacksamt emot =)

2010-05-31 @ 09:02:59
URL: http://godisen.blogg.se/
Postat av: Sara

uscha. jag hoppas dom räknade dom 2 timmarna som jobb iaf!

2010-06-01 @ 02:34:41
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0