Middag på Maggiano's

Idag har varit en ganska bra dag:) Vaknade lite i 10, så jäkla skönt att få sova ut lite!
Sen skypade jag med mamma ett tag och så.. Och sen på eftermiddagen jobbade jag några timmar, och sen lagade middag.
Sen fick jag rikrigt bråttom att fixa till mig och försöka reda ut vad vi skulle göra och vart vi skulle.
Matilda har ingen mobil för tillfället, eller bara ibland, eftersom den förra au pairen fortf är kvar, så dem delar på den. Så jag skickade massa meddelanden till matilda men fick aldrig nåt svar eftersom den andra au pairen hade den.. Sen tillslut fick jag svar att den andra au pairen också ville med och några av hennes kompisar,
samtidigt som Elin väntade på att jag skulle ringa henne när jag var klar så vi kunde köra dit tillsammans eftersom hon inte hittade.
Och jag trodde jag skulle bli upphämtad av någon men eftersom Laura inte ville med tillslut utan bara Matilda så blev det att jag fick köra och hämta upp henne istället. haha.
Allt detta skit samtidigt som jag försökte fixa till mig och jag smsade med de 2 juliorna och försökte få tag på matilda på fejjan och msn.. haha.
Varför är det så jäkla svårt att planera saker här?? Ingen vet vad dem vill och man vet aldrig hur många man blir, vem som kommer, vilken tid eller vart man ska ses förräns typ en halvtimme innan man ska va där..
Oftast sitter vi i bilen och vet fortfarande inte vart vi ska som ikväll..
Satt på bensinstationen ett bra tag utan att veta vart vi skulle eftersom vi först skulle till west chester, sen till cheesecake factory, och sen ringde elin och sa att de var 3 timmars väntetid där, så hon skulle möta alla på en annan restaurang och smsa när hon var där vad stället hette... hahaha.
Men vi hittade dit tillslut iallafall och hade en riktigt trevlig kväll med trevligt folk:)

Så ja.. lagom komplicerat är det oftast här, men det slutar för det mesta bra iallafall!:D

Imorgon, eller ja det är ju faktiskt idag nu, rättare sagt om typ 8 timmar följer jag med min värdfamilj över dagen till maryland för att gå på the scottish games. Blir förhoppningsvis kul:)
Och sen på kvällen blir det nog till att hitta på nåt med Julia, och kanske Mati!

Men nu - sääängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0