NYC fre-lör

gaaash jag är sjukligt trött!! Har varit en lång dag med barnen i parken osv, men kul ändå:)
Sen körde jag en snabbis till starbucks i wayne också och fikade med Julia från finland.
Och sen jag kom hem igen har jag bara suttit framför datorn och försökt reda ut helgen, haha.

Men nu är det bokat och klart iallafall. *ta i trä*. Jag och Matilda ska åka till NYC imorgon 11.30 från Philly, och sen åker jag hem på lör kväll 18.40, för ska jobba 9 på söndag morgon.. och matilda har fortfarande inte bestämt sig om hon ska stanna en natt till med en annan kompis som är där:P haha.
Hittade iallafall ett helt ok hostel, inte så värst dyrt men vi valde att ta ett private twin room bara för att liksom, var typ 10 dollar dyrare bara.
Men jag måste gå upp 7.30 imorgon och höra om min värdmamma kan köra oss till tåget eftersom allt blev bestämt så här i sista sekund. Så hoppas verkligen på det..

Kul ska det bli att komma iväg lite iallafall:)
Tar inte med datorn så vet inte om de blir nån mer uppdatering förräns på sön!

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0