På bra humör!

Hejsvej!
Nästan nyss hemkommen från Lauras avskedsmiddag på Minella's. Jättetrevligt var de, var väl en 10-15 pers där, många som jag aldrig träffat innan från vårt cluster och andra folk som inte är au pairer som verkar trevliga:)

Hade först en hemsk, lång dag och har varit supertrött idag och knappt orkat hålla ögonen öppna.
Hade bara tänkt stanna hemma i sängen och kolla tv, haha, men sen fick jag reda på det om Lauras middag och är väldigt glad att jag gick dit:)
Efter middagen här hemma då lite saker hade fixat sig så känns det nu iallafall som en stor lättnad på många sätt.. För er som vet vad jag pratar om.
Så känner att jag är på riktigt bra humör nu och måndagar är alltid de värsta dagarna för mig så resten av veckan kan förhoppningsvis bara bli bättre:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0