Scottish games

Idag följde jag som sagt med min familj till the scottish games i Maryland:)
Var ganska roligt ändå! Typ som falsterbo horseshow fast utan hästar och med skottar istället:P hahaha
Marknad där man kunde köpa typiska matprodukter från skottland, marmelad osv, sen en del matstånd med massa konstiga maträtter, jag var våglig och testade en köttpaj som var sådär halvdan:P
Och så fanns det massa massa stånd med saker att köpa. Allt från kepsar, svärd, muggar, tröjor, prynadssaker osv.
Så vi körde dit vid 10-tiden och kom hem runt halv 5 skulle jag tro. Super soligt och fint hela dagen har det varit också, så har bränt mig ganska så mycket på en del av armarna som jag missade att smörja.. ser lagom roligt ut. Och så axlarna och ryggen som vanligt...

Nu om en stund vid 21-tiden ska min värdpappa köra mig till Julia där jag ska tillbringa natten:)
Hon jobbar men barnen sover, så blir väl att kolla film och så, och sen imorgon har vi clustermöte kl.11 vi chanticleer gardens i wayne, typ 2 min från där Julia bor, så det ska vi på.
Och sen efter det är vi några stycken som förhoppningsvis ska hitta på nåt:)

Här är några bilder från idag och kvällen igår..






Min gigantiska köttbulle! hahaha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0