släkten

Nyss hemkommen från morföräldrarnas hus där jag hade en supertrevlig kväll:)
Min värdmamma, pappa och äldsta sonen var på en begravning under dagen, och sen vid 2-tiden körde jag dem två yngsta dit middagen/mottagningen hölls efteråt.
Super mycket folk och kul att träffa så många släktingar! Har redan träffat de flesta men min värdmammas familj och släktingar är så himla härliga!
Efteråt åkte vi, min värdmammas 3 systrar, barn, pojkvänner osv till morföräldrarnas hus där vi grillade, åt jordgubbar, spelade nåt roligt spel som jag inte minns namnet på.. apples nånting? Roligt var det iallafall, och jag vann första rundan:P
Så blev att vi tillbringade hela kvällen där och kom nästan precis hem, lagom till läggdags för min del:P

Imorgon är det onsdag igen..  helknäppt.. var tar veckorna vägen egentligen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0