Sooo sad...

Kom nyss hem från Julia där jag, mati, elin och julia då såklart, kollade säsongsavslutningen av gossip girl, och så såg vi slutet på säsongsavslutningen av one tree hill också, har 2 avsnitt att kolla ikapp där men!
Shit vad sorgligt allt var alltså! Både one tree hill och gossip girl.. hemskt ju, kommer knappt kunna sova! haha:P
Och... vad ska vi nu göra om måndagkvällar?! Hoppas det börjar nåt bra nytt istället:P
Fast matilda tycker vi ska börja ta långpromenader eller träna istället... ja det hade väl varit bra ja. ork ork ork. haha.

Imorgon kommer julia hit med sitt yngsta värdbarn på morgonen iallafall på playdate, ska bli såå skönt!:) Så går ju förmiddagen fortare också!
Sen på kvällen vet jag inte riktigt.. skulle verkligen behöva ta en tur till target och inhandla lite nödvändigheter.. Efter mer än 5 månder här nu börjar tandkräm, shampooflaskor, sminkborttagning och massa andra småsaker ta slut igen..

Men nattinatt, nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0