superhärlig söndag!

Heejsvej!!
Nyss hemkommen från en riktigt trevlig dag med tjejerna:D
Sov ju över hos Julia från igår då vi kollade på veckans avsnitt av gossip girl, krängde chips och snackade massa:P
Sen imorse vaknade vi vid lite i 10 och fixade till oss, körde och hämtade upp Matilda runt 11-tiden, och 11.30 var det clustermöte i chanticleer gardens, precis runt hörnan från där julia bor typ..
Riktigt fint och mysigt var det:) Vi var kanske 20 au pairer eller nåt och våra conselours.. Satt på filtar och hade picknick och pratade, sen gick jag, mati, julia, elin och 2 andra au pairer en lång runda tillsammans i trädgården/parken.. superfint var där!

Sen vid halv 2 eller nåt körde jag, julia, mati, elin och en annan ny au pair Jennie till King of prussia för lite shopping och så:P
Köpte en röd strandklänning typ, ett blått och vitt randigt linne, en svart jacka med kortare ärm, svarta typ ballerina skor och 2 vanliga linnen från forever 21 för 5 dollar för båda, haha. = jobbekläder som barnen kan spilla på:P

Och idag smakade jag för första gången coldstones glass! Hade hört och läst jättemycket om det innan jag kom hit, så har velat smaka det länge. Men kan inte säga att jag är överförtjust faktiskt..
Visst det var gott och så, men jag föredrar nog vanlig, enkel glass utan allt mixat i en smet. haha.
Sen körde vi iallafall hem Jennie som var tvungen att jobba, och så åkte jag, mati, julia och elin till Christopher's och åt middag, och sen körde elin mig nyss hem:)
Så en riktigt bra dag och helg har det faktiskt varit! Nu ska jag sooova. Julias säng är skön, men min är skönare:P









Julia, Mati och Elin :)


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Härliga bilder! :D Ha en kanonbra dag! :D

2010-06-03 @ 06:19:21
URL: http://aiilenroc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0