Tillbaks "hemma"

Då vart strömmen tillbaka så nu är man hemma igen. Stannade och tillbringade hela dagen hos mormorn och morfarn idag med barnen, så var kul:)
Var kallt och trist väder så var bara inne och tog det lugnt, och sen vid 4-tiden fick vi reda på att vi fått elen tillbaks så då körde mormorn oss hem och sen åt vi middag allihopa och sen runt 8-tiden körde jag och matilda och tog en fika på Starbucks bara och sen till Acme och handlade lite småsaker.

Har inte varit en så jätteansträngande dag men jag känner mig helt slut! Inte ätit så värst sunt idag, mest suttit still och så  har det varit grått och regnat mestadels av dagen.. så kanske inte så konstigt men!
Nu ska jag sova iallafall:) Mitt rum är svinkallt för tillfället dock. pga strömavbrottet är hela huset svinkallt eftersom värmen varit av i mer än ett dygn..
Trodde inte man skulle behöva sova i långa pyjamasbyxor och ha värmefläckten på fler gånger innan sommaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0