tisdag

Idag har det regnat konstant hela dagen.. Vid halv 10 kom Julia och hennes yngsta värdbarn hit på playdate. Kul att få träffa Julia sådär mitt på dan såklart men playdaten annars gick väl sådär..
Mina barn är lite vildare än hennes lilla värdtjej som inte ens är 2 år.. haha. Så tror mina värdbarn behöver nån lite äldre att leka med..
Eftermiddagen var ganska lång.. har haft värsta huvudvärken och magkramp hela dagen och barnen var vääldigt aktiva idag så det var några gånger som jag fick säga till mig själv att ta ett vääldigt djupt andetag! haa:P

Så har bara stannat hemma ikväll och kollat ikapp mig lite på serier. Såg 3 avsnitt av Desperate Housewives så nu är jag ikapp där iallafall:)
Synd att nästan alla serier har säsongsavslutning nu men.. lite bra ändå väl så man inte behöver känna sig uppbunden hela sommaren:P
Just nu sitter jag bara och väntar på att the hills ska ta slut så jag kan gå och lägga mig..
Håller nästan på att stänga av tvn för jag blir så sjukt arg på Spencer!! finns det nån störigare på hela jorden??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0