Tjejkväll

Hej och hå, sjukt trött är jag, men ville bara säga att jag lever:P
Nästan nyss hemkommen från Julia där vi hade lite tjejkväll ikväll:) Mötte först upp Matilda och Elin vid Best Buy  och matilda slog till och köpte en efterlängtad kamera:P
Sen körde vi till Wayne och beställde kinamat, sen vidare hem till Julia där vi satte oss på baksidan av deras hus för att äta ute. Hade inga lampor så fick bli levande ljus och så såg vi massa eldflugor:)
Efter maten blev det sommarens första dopp (för oss då:P) i hennes pool! Riktigt najs fast kaaallt!!
Hoppas på att det kan bli några helger under sommaren som vi kan steka vid deras pool, riktigt stor och fin!

Igår var jag bara hemma och tog de lugnt, har typ sträckt ryggen på nåt konstigt sätt antagligen från allt bärande på barnen.. så var skönt att bara ligga i sängen hela kvällen och kolla tv faktiskt:P kollade ikapp lite serier och så:)
Men det åskade och blixtrade riktigt mycket och så ösregnade det.. Oftast är det mysigt med åska, men vet inte om jag tycker det när jag bor såhär typ i skogen.. haha. Och vågade inte ha datorladdaren i väggen och mitt batteri är ganska kasst så kunde ha datorn på en timme eller nåt innan den dog..

Och i onsdags var jag hem till Matilda på kvällen efter jag slutat tillsammans med Elin och Julia. Satt bara på hennes stora, mysiga veranda och pratade en lång stund och så:)
Så de senaste dagarna har alltså varit bra.. Har inte riktigt några planer för imorgon än men hoppas jag och matilda kan hitta på nåt iallafall! Och sen på söndag är det typ memorialfest hos matilda.
Typ alla i USA, eller många, har fest på söndag som är dagen innan memorial day, eftersom alla är lediga på måndag, och man typ firar att sommaren är här och vinkar av våren eller nåt.. haha.
Knäppt, har inte ens tänkt på att våren har passerat.. känns som de nyss var vinter och nu är det sommar?? haha... sjukt.

Nu ska jag sova iallafall så jag inte vaknar allt för sent imorgon, hatar att sova bort halva dagen när man är ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0