trötter

sorry för dålig uppdatering men var alldeless för trött för att orka skriva nåt när jag kom hem igår..
Var och firade Elin, den nya svenska au pairen i vårt cluster, som fyllde 20 igår, så va ute och åt middag och så:)
Kom hem vid 11 och var så sjukt trött, och typ omöjligt att gå upp imorse..
Har varit trött hela dagen också och nu ikväll stannade jag bara hemma, åt middag med min värdfamilj, tog en lång dusch, fixade naglarna lite och så, och sen har jag hängt framför tvn hela kvällen:P
Hade 3 desperate housewives avsnitt, 3 grey's avsnitt och denna veckans gossip girl och one tree hill att catcha upp:P haha.
Hann dock bara med två avsnitt totalt.. och nu orkar jag inte hålla ögonen öppna längre..

Imorgon jobbar jag 12.30-17.30, och sen ledig lördag och söndag. På lördag ska jag nog följa med min värdfamlj till the scottish fair/games? vad de nu hette, i Maryland, bara över dagen sådär.
De har pratat om det länge så hade varit kul att se:)

Men nu ska jag sova, förhoppningsvis tills jag vaknar av mig själv och inget alarm:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0