tv-kväll

Imorse regnade det sjukt mycket så man knappt såg ut, men bara i typ en timme, sen var det lite halvdant väder hela dagen med liite solsken. Men var ändå 30 grader kanske eller nåt, och fortfarande riktigt kvavt.
Men vi var ute och lekte nästan hela dagen när jag jobbade och barnen lekte i vattenspridaren och så.
Sen ikväll så lagade jag köttbullar, potatis och gräddsås, muums var det!!:D
Och sen vid halv 8 hämtade jag Mati så åkte vi till wawa och köpte med lite saker och så vidare till Julia för vår tv-kväll:P One tree hill och gossip girl stod på schemat, men vi hade så mkt att prata som så missade typ one tree hill.. men "jag har ju DVR at my house".. haha. som vi alltid skojar om för julia har inte det tror jag..:P
Så jag bryr mig inte så mkt om jag missar program eftersom jag har allt på inspelning och kan se det när som men så är det inte för julia:P
Iallafall trevlig kväll men massa tjejsnack och späännande GG!

Nej nu ska jag försöka sova. Måste införskaffa en fläckt för så här kan jag inte ha det!

Kommentarer
Postat av: Sara

svar: köp en då! Den var inte alls nå faligt dyr :D

2010-05-04 @ 21:00:35
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Sara

svar: köp en då! Den var inte alls nå faligt dyr :D

2010-05-04 @ 21:00:37
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Sara

åh, jag måste se ikapp gossip girl alltså.. jag har nog inte sett dom senaste 6-7 avsnitten tror jag..

2010-05-04 @ 22:57:28
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0