vaaarmt

Idag har det varit, eller är fortfarande för den delen, äckligt varmt. Är så sjukt kvavt så man bara väntar på att åskan och regnet ska komma närsom. Har varit 33 grader idag också om inte mer..
Riktigt härligt för att det känns som om sommaren äntligen är här, men samtidigt tycker jag det är riktigt jobbigt när man inte är van vid sån värme nu.
Har skitont i huvudet och helt svårt att andas här uppe på mitt rum. Hjälper liksom inte att öppna fönstret heller för det är ju varmare ute än inne, haha.

Idag var jag iallafall bara hemma på förmiddagen och tog de lugnt, sen vid 12 kom julia och hämta upp mig så körde vi till king of p för lunch och lite shopping:P
Köpte välbehövliga svarta shorts och en byx-dress typ..
Sen vid 3 tiden släppte Julia av mig hemma igen för hon hade lite saker hon behövde fixa på egen hand...
Skulle egentligen möts upp senare igen och ätit middag tillsammans, men lite saker hände så hon fick förhinder, så istället körde jag och hämtade upp matilda lite i 8 så körde vi till cheesecake factory... igen. ahha
Börjar tröttna på alla restauranger vi alltid går på, så vi körde till mallet istället för att gå till nåt nytt ställe.. men så blev det ändå cheesecake factory:P
men men, gott som vanligt och idag testade jag nån raspberry-lemon cheesecake, riktigt god den också!
Och sen skjutsa jag hem matilda igen och kom typ nyss hem..

Så nu ska jag sova och ladda för en ny vecka.. har min vanliga humörsvängning just nu känner jag då jag blir riktigt negativ inför den nya veckan, men sen vet jag ju att det bara säger swish och sen är det helg igen!
Så jag överlever nog;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0