Back to work

Okej, suuperdålig uppdatering sista tiden jag vet. Men mamma och rikard var ju här i en hel vecka och kände inte att jag hade tid att uppdatera nåt under tiden då och denna veckan sen jag kom tillbaks i lördagskväll har varit ganska tuff, så inte riktigt kännt för det..
I alla fall, toppen semestervecka hade jag!!:) önskar att den aldrig hade tagit slut.. lite hårt att gå tillbaks till verkligheten nu efteråt. Men får berätta mer om allt vi hann med i ett annat inlägg!
Är supertrött nu och städerskorna kommer kl.7 imorgon så ska se till att sova nu så man hinner vila ut sig lite iallafall..
Hade en pissedag idag rent allmänt men kvällen vart bra iallafall då jag nyss va på bio med Nina, Svenja och deras kompis från tyskland och såg 'Due date'. Sjukt rolig!! haha, behövde en film som den ikväll!
Och förresten!! jag klarade mitt 'teoriprov' eller ja mitt learners permit igår för mitt Massachuetts körtkort!:D
Bokat uppkörning men var ganska så lång väntetid så fick bli om ca en månad. Hoppas att det ska gå bra och inte va något krångel eftersom mitt originalvisum gått ut då och vissa säger att extensionvisat inte är tillräckligt..
Men förhoppningsvis behöver jag inte visa dem dokumenten när jag gör road testet så det ska nog gå bra:)

Nej, sängen kallar! Skriver mer en annan dag (förhoppningsvis imorgon:) och berättar mer om semesterveckan!

nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0