Black friday

Idag är det black friday, den stora galna shoppingdagen. Men tro det eller ej, blev ingen shoppig för mig:P
Jobbade mellan 9.30 och 4 och kände inte för att ställa klockan och trängas med alla där ute. Men var nog lika bra det!
Efter jag slutat blev det lite tvättande, packande och sen gick jag på bio med Ninorna och Sabine. Blev 'Love and other drugs'. Var bra:) Gud känns som allt man gör här ibland är att gå på bio på fritiden.. haha. 4 filmer nu på mindre än 2 veckor.
Så imorgon bär det av mot south carolina! Målet är att vi ska köra härifrån vid 9 imorgon, men blir nog snarare vid 11 skulle jag gissa:P
Ska ju sova hos morfarn en natt i NJ och dit tar det "bara" lite mer än 4 timmar.. lite mer med stopp och så såklart men har ändå gott om tid. Långa tiden i bilen blir på söndag då vi måste köra 7-8 timmar:(
Men hoppas det ska vara värt det! Ändå skönt att komma bort lite och göra nåt annorlunda i en vecka:)
Ska finnas internet där så ska ha med datorn iallafall. Men kan inte lova bra uppdatering. är ju inte speciellt duktig på det i vanliga fall så tror knappast det blir bättre där:P Har ju fortfarande inte lagt upp bilder och berättat om när mamma och rikard var här och hälsade på:( aja, det kommer, det kommer.
Nej nu ska jag packa det sista och sen sova.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0