semester!!!

Jaaaaa äntligen fredag imorgon!! Vilket betyder att mamma och rikard kommer!!:D ska jobba hela dagen men sen när jag slutar vid 6 får jag skjuss till t-banan eller tåget eller hur de nu blir så jag kan ta mig till hotellet i Boston:)
Stannar i Boston till söndag morgon då jag ska ta hit dem till Easton och visa runt lite och de blir middag med min värdfamilj:)
Sen måndag morgon åker vi till NYC och tillbaks till Boston torsdag morgon. Sen blir de 2½ dag till i Boston och sen lördag kväll åker dem hem igen:(
Men kommer bli en supervecka, de är jag säker på!! Nu ska jag packa det sista och sen sova sista natten i sängen här på ett tag:)

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0