Bertucci's

Nyss hemkommen från Bertucci's där jag och Ninorna åt middag tillsammans med Michelle och hennes bror och föräldrar som är på besök från Sydafrika, mycket trevligt:) Åt nån lasagne som var ganska god, och stor, så lunch tills imorgon också, perfa;)

Playdate innan idag med Nina och hennes värdbarn. Lekte hos dem och sen följde vi med dem till parken så dem kunde leka lite på lekplatsen där medan Ninas ena värdbarn hade fotbollsträning..
Imorgon efter jag slutat ska jag och Nina ut och leta halloween outfit.. behöver verkligen hitta nåt bra!
Och lördag morgon bär det iväg till New Jersey där vi ska hälsa på morfarn i familjen och ääntligen hämta resten av mina väskor som är hemma hos honom!
Han var ju schysst och hämtade upp en stor resväska + weekendbag från min förra värdfamilj med typ alla mina vintersaker som inte fick plats i dem andra 2 resväskorna jag tog på planet.. Gud 3½ väska redan.. och har ju shoppat en del sen jag flyttade hit också.. och sen har jag ju 8 månder till också.. vill inte ens tänka på hur detta kommer sluta... kommer bli en mardröm att packa inför hemresa till Sverige.. haha.

Nu ska jag läsa lite sen blir det tidigt i säng.
Gonattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0