Busy day

Igår var en rolig och händelserik dag:) Började med skype med mamma och sen hämtade jag upp Michelle vid halv 12. Körde till Ikea där vi åt lunch. Blev såklart köttbullar och så lite äpplekaka med vanlijsås:P
Sen körde vi tvärs över gatan typ till iparty där jag äntligen fick tag i en halloween outfit! Blev en Eskimo.. haha.
Inte precis vad jag tänkt mig från början men efter att provat mig igenom ett antal var det den enda som jag gillade och som jag inte kommer frysa ihjäl i! Och 25 dollar, inte farligt alls:)

Efteråt kollade vi i lite andra småaffärer runt omkring sen körde vi tillbaks till ikea och handlade lite mat med oss hem. Hade lovat min värdfamilj att köpa med lite fler köttbullar och sås så:P
Hem om och lämnade av det och sen körde vi till Target där det blev lite mer shopping.. Bara en kalender för min del dock och lite fler galgar som jag verkligen behövde nu när jag äntligen fått mina vinterkläder tillbaks!
Och ett par mjukisbrallor också får jag väl erkänna.. haha, men dem kan man aldrig ha för många av här:P

Sen blev det snabbt hem om Michelle och sen körde vi hem och hämtade upp Nina, sen körde vi och bowlade, och jag vann båda gångerna!! yaaaay!! :P
Sen bestämde vi att vi skulle sova hos Nina så körde förbi Shaws och handlade lite thaimat och sen hem om mig och michelle igen och hämta lite saker. Sen tillbringade vi resten av kvällen hos Nina med att sitta uppe länge och snacka med hennes värdpappa och hans bror som var hur roliga som helst! Gjorde drinkar till oss och beställde massa indisk mat.. haha.
Sen vaknade ganska tidigt idag och körde hem Michelle sen mig själv.. Nyss ätit fiskbullar från ikea:D
Tänkte sticka iväg till target igen och skaffa en pumpa och carving stuff för är clustermeeting idag hos vår nya counselor och vi ska karva pumpor där så..
Ska vara mellan 4-6 så hoppas på en inte allt för sen kväll som kan avslutas i sängen med ett avsnitt desperate housewives:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0