deprimerande

Vädret just nu är bara för deprimerande.. Slutar aldrig regna och det är bara mörkt, grått och mulet..
Inte haft en toppendag idag, tjejen hade läkartid och så, så skulle stanna hemma från skolan idag vilket innebar heldag 10h för mig med dem båda..
Men morgondagen blir förhoppningsvis som vanligt!
Och tydligen har vi bokat buss och hostel för nyår nu, blir att åka till nyc på nyårsafton morgon som är en fredag och sen hem på söndag kväll igen:) Mycket mer än så vet jag inte men det ska bli kul iallafall!:P

Nu ska jag försöka kolla på förra veckans one tree hill som jag missade av nån anledning som jag inte minns.. och igår missade jag ju det också när jag var hemma hos Nina..
Och imorgon är det clustermöte så då får jag missa Grey's.. gaah, mycket att catcha upp till sen. haha:)

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0