Det hände visst igen...

Det här med den dagliga uppdateringen ja... det funkade visst inte så länge som jag trodde.. Men gör ett nytt försök nu. Glömmer så lätt för tiden går så sjukt fort här borta..
Så lite från helgen då, i fredags så körde jag hem till Michelle efter jag slutat, hyrde med en film på vägen - Leap year. Redan sett den men tycker den är så bra så tog den ändå:P
Vi kollade lite tv och så, senare kom Ninorna, så vi kollade filmen och så..

Sen lördag så körde jag och Ninorna till Natick mall. Fanns dock inte så många bra affärer som vi hoppats på.. så blev bara lite smink och ett par svarta jeans för min del..
Men direkt efter vi kom hem därifrån körde jag till TJ Maxx där jag iallafall hittade en tröja:)
Sen bara en stund efter jag kom tillbaks hem så kom Ninorna och Svenja över hit och åt och kollade film.

Söndag var det en craftfair, typ marknads sak med lite allt möjligt här i Easton.. Så åkte dit på förmiddagen med värdfamiljen och gick runt lite, mysigt där, fast svinkallt.. gick från typ 25 grader i lördags till 10 eller nåt i söndags.. och har regnat nästan konstant sen söndags kväll också..
Efter marknaden var jag uttråkad så körde en sväng till Target där jag hittade supersköna vinterboots som jag köpte, va bara 25 dollar så:) också ett par mjukisbrallor blev det.. Behöver fler nu när det börjar bli kallt ju, min workoutfit när man bara går omkring här hemma ju:P haha.
Och så köpte jag fortsättningen på shopaholic serien av Sophie kinsella, älskar ju dem böckerna:D
Sen var jag hemma och tog det lugnt lite och sen kom Michelle och hämtade upp mig så blev det en andra sväng till Target och även TJ maxx.. haha. Dock köpte jag inget på nåt av ställena..
Vi var bara så uttråkade  men trötta, och vädret var så kasst så vi visste inte vad vi skulle göra.. så blev att vi körde hem till henne efteråt och spelade lite wii och åt kinamat.

Och igår var en vanlig måndag.. jobb och sen hem till Nina på kvällen och kolla Gossip girl:)
Bestämde att vi nog ska till New york över nyår. Tänkte först Montreal Kanada, men alla bussar eller flyg var svindyra så det var det inte värt.. plus att jag inte vet om jag får lämna landet då eftersom mitt visa ju gått ut..
Så idag träffades vi hemma hos den andra Nina och kollade lite hostel och så.. supersvårt att hitta nåt bra dock.. nästan allt är fullbokat redan eller svindyrt. Är vi 4 pers är det iallafall lättare att hitta men kanske en till person vill joina och då kommer det bli svårt.. Men vi hittar nog nåt! Ganska mkt folk som vill åka till nyc över nyår verkar det som.. men inget Times Square för oss iallafall, ska hålla oss borta från den värsta trängseln hade vi tänkt..


Och förresten, nu är det exakt en månad tills jag får besök av mammi!!:D längtar så!!
Sen nån vecka efter det ska jag följa med värdfamiljen nånstans.. dem har inte riktigt bestämt vart än, men som det ser ut nu blir det antingen South Carolina eller nånstans i Florida.. jag hoppas ju på Florida kan jag säga...
Sen i maj så ska jag också få följa med dem till New Orleans!:D så nu har man iallafall lite resor att se fram emot!Och sen måste jag ju planera min resemånad också förr eller senare..
Men nu ska jag sova. Lång dag imorgon.. och tjejen var sjuk idag så hoppas hon mår bättre tills imorgon iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0