glömsk

jaa.. kom på att jag skrev igår att det ju var clustermöte idag, vilket det var. Fast jag hade ju dubbelbokat mig, eller typ trippelbokat mig.. tror jag behöver en kalender...?
Hade sagt till min värdfamilj att vi kunde åka till Ikea och äta, sen fick jag säga att jag inte kunde för jag skulle på clustermöte som jag fick mail om i måndags eller nåt, sen sa Nina till mig idag att vi skulle ses halv 8 utanför Bertucci's och äta med Michelle's föräldrar vilket jag också helt hade glömt bort.. haha.
Så fick bli att skippa clustermötet.. Är ett nytt om 2 veckor så inte hela världen!
Bara en liten förklaring sådär... lite förvirrad har jag varit på sistonde känns det som.. tror det blir att köpa en kalender imorgon ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0