hockey

Idag var ingen vidare dag. Mådde kasst hela eftermiddagen och mitt öga har blivit dåligt igen och varit superrött hela dagen.. inget kul alls..
Så när jag hämtade barnen från skolan blev det bara en eftermiddag/kväll med tv och film eftersom varken jag mådde bra eller tjejen, och killen var allmänt trött och gnällig.
Hoppas bara att alla mår bättre tills imorgonkväll för då ska jag, michelle, min värdfamilj, och massa folk från en organisation min vpappa är med i gå på ishockey i Providence och se Bruins spela:)

Vi har inte tänkt ut planerna för lördag än men på sön eftermiddag är dte iallafall clustermöte hos vår nya counselor så det ska vi iaf gå på så vi får träffa henne och lite andra au pairer:)

Nu ska jag sova så jag får lite extra sömn, behöver det känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0