najs dag:)

Idag så började jag 8.30, var skönt så man fick sova ut lite! igår var jag ju hemma hos Nina där vi åt thaimat och spelade lite spel och så, mycket trevligt:)
Så körde killen till dagis så han var där vid 9 och sen förmiddagen lekte jag och tjejen bara.. Eller hon lekte mest själv med några dockor och saker i hennes rum.. så var ganska lugn och skönt.
Sen när hon va i skolan var jag ju ledig 3 timmar så skypade lite med mamma och så, kollade tv..bara latade mig:P
Sen vid 4 när jag hämtat henne vid bussen körde vi direkt och hämtade killen från dagis och sen direkt vidare hem till Nina där vi hade playdate med hennes barn som också är 3 & 5 år:)
Så barnen lekte ganska fint där en stund, sen körde vi alla till barnens soccerpractice som började 17.30..
I vanliga fall har min tjej träning på tisdagar men blev inställt då pga vädret, så de hade satt upp en stor gemensam träning idag istället och tur nog så går Ninas kille också på träning där så, skönt med lite sällskap, plus att våra 3-åringar kunde underhålla varandra under tiden:P
Efteråt ville barnen fortsätta playdaten fast både jag och nina hade redan slutat för allt blev försenat och jag var trött och hungrig, haha, så blev hem direkt.
Och direkt när vi kommer innanför dörren frågar min värdpappa om jag vill följa med ut och äta för han supergärna vill äta på en speciell restaurang innan han börjar med en annorlunda kost/diet imorgon.
Men barnen var så trötta plus att det var inget riktigt ställe med bra mat för barn så mamman stannade hemma och bara vi gick ut, haha, lite knäppt men det var ganska bra ändå så man får pratat lite om saker gällande barnen och så.. och så är han väldigt lätt att snacka med också så:)

Och nu är det grey's som gäller och jag är helt slut.. full tropisk storm pågår för tillfället utanför mitt fönster och jag ska gå och lägga mig tiidigt idag!!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0